Pages

Saturday 12 November 2011





SELAGI ADA WAKTU..balaslah KASIH SAYANG dan CINTA INSAN-INSAN tersayang di sekelilingmu..
SELAGI ADA WAKTU..tuntutlah ILMU yang berMANFAAT sebanyak mungkin kerana apabila sudah tiada WAKTU, engkau akan merasakan UMUR itu pergi berlalu dengan sia-sia.
SELAGI ADA WAKTU..BELAJAR dan FAHAMILAH hakikat hidup ini kerana apabila sudah tiada WAKTU, engkau merasakan bahawa engkau tidak pernah belajar apa-apa dalam hidup ini...


Saat yang paling indah adalah saat bersamamu...
Saat yang paling sempurna adalah saat merinduimu..
Saat yang paling aku nanti adalah saat kepulanganmu..
Saat yang paling bahagia adalah saat kau menjadi halal buatku..


* awak walu perjalanan ini sesukar mana sekalipun demi awak saya rela untuk melakukan yang terbaik..saya nak awak tahu yang saya cintakan awak bukan sekadar lakonan...cinta saya untuk awak adalah cinta yang benar2 ingin saya miliki sepanjang hidup saya..Semoga ada restu dari Yang Maha Esa..aminnn


:: Tidak mengapa jika awak tidak kacak , janji perangai awak kacak ::
:: Tidak mengapa jika awak tidak kaya harta , janji awak kaya dengan budi bahasa ::
:: Tidak mengapa jika awak tidak pandai berkata-kata , janji awak jujur dan tepati janji ::
:: Tidak mengapa jika awak tidak pandai bernyanyi , janji awak pandai membaca al-Quran dan selawat ::
:: Tidak mengapa jika awak tidak tahu bab artis atau hal duniawi , janji awak tahu bab agama dan dapat bimbing saya ke jalan Allah SWT ::
:: Tidak mengapa jika awak terlambat berjumpa  dengan saya janji awak tidak terlambat bertemu dengan Allah SWT ::


0 comments:

COPYRIGHT @ SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK LOVE STORY PRINCESS EYZAA